МЕТОДИЧКА‎ > ‎ІГРИ‎ > ‎

Теренові ігри

опубліковано 30 трав. 2014 р., 05:06 Головна скринька ОУС
<

ПІДХІД СЛІПЦЯ

На поляні або в лісі сідає особа (сліпець) з заваязаними хусткою або шматою очима.Сліпця підходять решта граючи ху цю гру осіб.Завданням особи з завязаними очима вказування пальцем місця звідки доходять голоси(що означає показати на того хто подав голос або якийсь звук)Ті що подходять сліпця доторкнутись до нього алезробити це як найтихіше.В цій ігріповинен бути суддя ,що фіксує чи добре сліпець вказав на особу що підходить його.Гра єхорошим тренінгом підходів в повній тиші а також виострює слух.

ПІДХОДИ
Ділимо дружину на дві групи.Одна група йде перша і лишає сліди з патрульних знаків і завдань у формі листів Друга група йде слідом і вирушає через 20 хвилин після першої і шукає слідів та виконує завдання що поставленні перед нею .на кінці маршруту робиться фінальне завдання – це може бути битва між патрулями , шифри ,семафорова сигналізація або тому подібне ,пошук скаутів ,які скрилися у лісі , пошук скарбу,пошук речі у лісі.

НОМЕРКИ
реквізити:
• пластер з написаними різними чотирицифровими номерами – до наклеєння на чоло

• ручки і картки

Ділимо всіх учасників на трійки.Кожен учасник повинен наклеїти собі на чоло пластер з номерком.Кожна група(трійка) старається пізнати як найбільше номерків(і списати їх на картці паперу) а самому старається непоказувати свого номерка.Номерок можна закривати лодонню.дозволенні прийоми вруч.Коли якась група(трійка)буде мати більше 50 % номерків інших трійок,тоді йде до звязкового і дістає інструкції як наприклад дійти до скарбу або звязковий повинен показати дорогуправильну до наступного пункту райду або змагання.Звязковий повинен мати виписані призвіще імя трійки та номерки що та трійка здобула,звязковий мусить провірити номери але таким чином щоб та трійка не бачила цього,цих номерків.

НОРА ХОМЯКА

Малюємо на підлозі (землі) велике коло.Це нора хомяка.Розкидуємо в ній кількадесять малих предметів.Оди з учасників лишається щоб тіпредмети охороняти,решта нападають.
Кожен старається викрасти як найбільше предметів.Нападаючий вдарений рукою охоронцем виключається з гри.а здобуті предмети мусить назад повернути у коло.За кожний передмет дістаємо 1 бал .Гра проводитьсядо тих пір доки внорі(в колі) не лишається предметів.

МІНИ
Реквізити – 10 менажок або залізних начинь.

На лісній дорозі закопуємо менажки на глибині около 10 см.Довжина відрізку около 20 метрів,патруль у повному складі яксапери пробує викритиміни лазячи по землі.Місце кожної міни означаєтьсядля себе патичком або камінчиками.Скільки мін викритих стільки балів отримує патруль.Можна утруднити завдання розмінування через «взлітання в повітря мін або вибухання»Організатор мусить докладно знати де заховав міни.Якщо котрийсь з саперів влізаєна міну ,»вибухає» і виходить з гри.Можна також зазначити ,що особа що є в радіусі 1 метра є ранна і наступнийхибний крок- програш.У цьому випадку можна привести в дію колективну гру з вишколом з практичного скаутингу ,наступним чином:ті що разом з цією особою в патрулі витягають з мінного поля але непопадаючи на міни і проводять з ним «профілактику рани».За живі особи 2 бали для патруля,за ранні особи 1 бал для патруля.

ПОГОНЯ ЗА ЛИСОМ

Реквізити:
- три паски матеріалу довжиною около 20 см або папір тоалетний

- свисток

Вибираємо через тоталізатор три особи ,що будуть лисами.Решта дружини то мисливі .
Лиси легко причіпляють до лівого плеча пасок матеріалу або туалетний папір.Мисливі мусять зірвати це з плеча лиса.Рушають вони по трьох мінутаж після лисів.Не можна схоплювати лиса.Найкраще ,щоб «мисливий» замельдував про те що зірвав папір або пасок матеріалу з лиса судді ,про цей факт.Суддя свисттком закінчує гру.Квадрат лісу ,на котрому йде гра залежить від кількості мисливих.

ПОШУК
Реквізити:
4 мобільних телефона або 4 рації

Ховаємо 3 радіа або мобільних телефонів .Що певен час надаємо комунікат (мобільним пускаємо гудки)Завданням патрулів єзнайти мобільні телефони.Гру можна провадити в ніч.
ПРАПОРЦІ
Територію ділимо на частину А і Б і визначаємо нейтральну частину(найкраще пасує дорога) Скаути Б на території Б можуть лапати на своїй території скаутів з групи А.
Злапаний стає в розкроку і розкладає широко руки.Може він включитись в гру тільки тоді як йому допоможе у цьому скаут з його ігрової групи.Лапати можемо тільки на своїй території ,на чужій територій лапають нас.Ціллю гри є здобуття прапорця і донесення його досвоєї території.прапорець знаходиться вколах ,що знаходяться по двохсторонах.,тзн. здобути чужий прапорець.Якщо хтось несе прапорець і він злапаний то прапорець залишається там ,нацьому місці.Тоді охоронці можуть його занести до кі,але звичайно не можуть входити до кіл.реквізити: 2 прапорці або щосьтому подібне.

МЯЧ В КОЛІНАХ

Реквізити:
Мячик до волейболу

Стопер
Мяч умістити між колінами. Треба як найшвидше пройти певну дистанцію, певний відрізок.У випадку коли мяч випаде повторюється вправа від початку або гра закінчена,можна виконувати вправу на перегонки або з перешкодами.

ПЕРЕСИЛКА- ГРА ТЕРЕНОВА

Кількість учасників – 8-10 (найкращепарне число) безвікових обмежень
Реквізити: якийсь малий реквізит типу гумка для волосся ,камінь, ковпаквід ручки,сірникова коробка

Гру можна проводити у лісі так і в місті(на збірці патріля або дружини)
Спочатку вибираємо реквізит ,предмет,його оглянути може кожен.
Потім ділимо скаутів на дві команди (ту ,що атакує іта,що охороняє) і вибераємо ціль щоб її перейти границю.Якщо ми у лісі може бути це характерне дерево ,кущ і тому подібне.
А в місті це двері будинку, вхідні двері напрклад. Команда що охороняє обставляє ціль(в границях розсудку) і чикає.Команда що атакує виберає серед себе одного ,котрий буде мати пересилку.Від цієї хвилі всі стараються обставити варту.Якщо атакуючий буде злапаний охоронцем ,з пересилкою, то охоронець має право анавіть обовязок його прошукати.Якщознайде пересилку то команда охороняюча ціль,перемагає.Якщо ні ,то атакуючий вільний .Команда атакуюча перемагає ,якщо доставить пересилку до цілі.
Чи можна пересилку переказувати чи ні – треба про цедомовитись!.Якщо грає багато людей то можна впровадити кілька пересилок.

УТЕЧА СИБІРАКА

Один з скаутів втік ніби з каторги і втікає через сніги в довільному напрямку,аж до певної криівки.Тут переховується від стражі ,що власне преконалася про його втечу .Патруль лишає йому до втечі що найменше 20 хвилин часу а пізніше вирушає за ним,керуючись його слідами .Коли вже зближаються до криївки ,він починає обкидувати їх сніжками.
Кожного у кого він попаде ,являється «забитим».В утікача треба три рази попасти щоб «забити»груможна проводити і літом,змінивши при цьому деякі деталі гри.

БИТВА СЛІПЦІВ

Реквізити: шнурок на ринг ,спаковані зрольовані одіяла(одіяло можна заступити рушниками або подібними речами тільки не приносило кривди) ,хусти дві,стопер,потрібно также 4 особи обслуги

Чотири особи стають в квадраті і тримають шнурок творячи в такий спосіб ринг.В рингу бються дві особи з завязаними очима.Визначаються особи ,що будуть рахувати удари тих щобудуть проводити бій,цим можуть зайнятись рингові. Кидаємо на землю спаковані одіяла або рушники .Відтого моменту починається битва.Треба знайти одіяла і бити ними противника принаймі що певний час.Важно ,що жоден з стартувавших нічого не бачив.Виграє той ,що нанесе більше ударів і здобуде більше балів або пунктів.
УВАГА!!!!!!!Це має відбуватися за повної тиші ,щоб противники могли чути одне одного.
Завдяки цій грі виострюється слух ,вичерпується збутня енергія,можливість почути світ з іншої перспективи.

СОКС
Реквізити:
Кусок тканини в котрій зашита гречка або рис.

Треба якнай довше підбивати ногою сокс.Рахується кількість підбитьbr>

Comments